Friday, April 30, 2010

Majlis Perkahwinan Dewi & Aznan

Pengantin : Dewi & Aznan
Akad Nikah : 13 Mac 2010
Sanding : 14 Mac 2010
Lokasi : Kg Rahmat, Batu Pahat Johor.

Mungkin ada yang tertanya kenapa lambat upload foto resepsi Dewi & Aznan. Sebabnya menghormati permintaan pengantin agar mereka orang pertama yang lihat foto mereka. Kedua-dua pengantin ni bekerja di Selangor, dan katanya seminggu dua selepas majlis, mereka akan pulang ke Batu Pahat ... tapi tak jadi. Saya pula sepatutnya ada appointment kat Shah Alam minggu lepas ... tapi ditangguhkan. Jadi tak dapat serahkan album 'by hand'. Nak mudahkan cerita album mereka di KOREA kan pakai CitiLink.

Rombongan pengantin lelaki bertolak dari Kelantan pada malam hari dan sempat tiba pada majlis nikah pada 10.30 pagi hari Sabtu. Majlis persandingan pada hari Ahad berjalan lancar dengan bantuan orang rewang dan kaum keluarga.

Kadang-kadang semasa sesi bergambar mata kita selalu berkelip. Pengantin perempuan kita ni mempunyai petua tersendiri untuk mengelakkan mata pejam semasa ambil gambar. Mula-mula mata dipejamkan terlebih dahulu dan pada kiraan 1, 2, 3 baru dicelikkan mata. OK lah apa kata kita layari foto pasangan pengantin yang cukup sporting ini.










1 comment:

  1. Salam. Uhu...saper la yg comel2x tuh..ehe thanks k'lyza utk pic2x yg cun...w/p mcm2x hal masa majlis rie tuh..ehe

    ReplyDelete