Sunday, July 18, 2010

Majlis Resepsi Remy & Zila

Pengantin : Raimi & Norfazila
Tarikh : 13 Jun 2010
Lokasi : Alor Setar, Kedah

2 bas persiaran membawa rombongan pihak pengantin perempuan dari Johor ke majlis resepsi di Alor Setar, Kedah. Sempat jugalah ahli rombongan shopping di Padang Besar dan Pekan Rabu (sampai penuhlah tempat isi barang bas).

Majlis berlangsung dengan meriah dengan pelbagai hidangan dan yang specialnya ada 'teh tarik' ... yang buat teh ni Johan Teh Tarik kat Kedah 3 tahun berturut-turut. Kalau nak minuman sejuk ABC putar disediakan ... saya tak sempat nak pekena ABC sebab kena beratur panjang. Jemputan yang datang bertali-arus sampai ke petang. Tetamu VIP Datul Bandar Alor Setar turut menyerikan majlis (foto yang ada 4x4 tu...). Sepanjang majlis tetamu dihiburkan dengan celoteh Deejay Kedah FM.

Pasangan pengantin Remy & Zila memang suka bergurau senda semasa bergambar ... jadi senang sikit tugas saya untuk dapat gambar candid yang ummmphhh. Bagi sessi outdoor saya cuma ada kesempatan 10 minit untuk merakamkan kenangan indah mereka. Lokasinya di perkarangan Masjid Albukhary memang menarik ... kalaulah ada banyak masa macam-macam setting dan teknik fotografi boleh dibuat. Apa nak buat fotografer ikut bas rombongan jadi selepas shoot terkejar-kejar ke Pekan Rabu untuk naik bas persiaran yang dah lama menunggu.

Terimakasih pada Remy & Zila yang sudi mengambil saya sebagai jurufoto rasmi untuk majlis resepsi sebelah perempuan & lelaki. Selamat Pengantin Baru.





























No comments:

Post a Comment